ارومیه- ایرنا- رئیس کنفدراسیون 'بودو' آسیا گفت: سمینار جهانی این رشته رزمی با دعوت از روسای 95 فدراس
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

سمینار جهانی 'بودو' با حضور 95 کشور در ارومیه برگزار می شود

ارومیه- ایرنا- رئیس کنفدراسیون 'بودو' آسیا گفت: سمینار جهانی این رشته رزمی با دعوت از روسای 95 فدراسیون،بهمن ماه امسال به میزبانی ارومیه برگزار می شود.

عبداله چمن گلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امتیاز میزبانی این مجمع بر اساس رایزنی های انجام شده با رئیس فدراسیون جهانی به ارومیه داده شده است.
وی با اشاره به اعطای احکام جداگانه اعضای کنفدراسیون آسیایی و فدراسیون ملی با حضور رئیس فدراسیون جهانی در ارومیه طی هفته گذشته بیان کرد: کیومرث پورایراندوست و آیدا آزادی به ترتیب دبیر کل و نایب رئیس کنفدارسیون بودو آسیا شدند و در کنار آن احکام فدراسیون بودو ایران به امیر رسولی به عنوان رئیس، اکرم مهدی زاده نایب رئیس و محمد سلیمان زاده دبیر فدراسیون ملی به آنها اهدا شد.
وی اضافه کرد: فدراسیون رزمی بودو ایران طی چند روز گذشته به طور رسمی و با مجوز رسمی وزارت ورزش و جوانان تشکیل شده که ریاست آن را امیر رسولی رئیس هیات ورزشهای رزمی آذربایجان غربی بر عهده دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه این رشته ورزشی یکی از سبک های هنرهای رزمی و در حال حاضر برای مردم نا آشناست، گفت: برگزاری سمینار جهانی بودو، دوره های آموزشی داوری و مربیگری و میزبانی مسابقات آسیایی از اهم برنامه های این فدراسیون در جهت رشد و توسعه این رشته در جامعه است.
وی افزود: قرار است اواخر شهریور ماه امسال نخستین دوره مسابقات قهرمانی آسیا با حضور 16 تیم آسیایی در سالن 6 هزار نفری ارومیه برگزار شود.
به گزارش ایرنا رشته ورزشی بودو یکی از سبک های هنرهای رزمی است که پیشتر زیر نظر فدراسیون ورزش های رزمی فعالیت داشته است و از این پس با تشکیل فدراسیون جدید عملکرد مستقلی خواهد داشت.
شعار رشته ورزشی بودو ایجاد صلح و آرامش است و ورزشکاران این رشته اعتقاد دارند بهترین حمله همان خوب دفاع کردن است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7